torsdag 17 mars 2011

Igår besökte jag Manchester och lyckade på något sätt tappa bort mig tiotalet gånger när jag letade efter ett museum. Och jo jag frågade om vägen faktiskt, så stolt är jag inte! Bara det att det hjälper mig inte att fråga vägen ibland, när jag har glömt va de sa vid nästa korsning..


Nåja, det blev en ganska kort dag i storstan, lite god mat och dryck så begav jag mig av hemåt i tid till middag.  Och tur var väl det för annars hade jag missat lasagne och det är ju inte helt fel i magen!


Nu har jag bokat biljetter hem och kommer befinna mig i underbaraste Österbotten 2-8 April! Kommer att bli mycket fint ar jag på känn.


Nu ska jag stressfixa mig till jobb som börjar om två timmar.. Borde leta mat också.. Vadå sista-minuten människa?


Ikväll ska jag få öva på att uttala frasen: "Good evening! Mercure Wigan The Oak Hotel this is Heidi speaking. How may I help you?" i telefon så snabbt som möjligt utan att stamma. Heheheh. Det är omöjligt för mig kan jag ju meddela er. Tur att jag iallafall kan underhålla min handledare lite.

2 kommentarer: