onsdag 13 april 2011

Vaknade imorse med sprängande huvudvärk, efter att knappt ha tagit mig upp ur sängen tog jag en burana och sov några timmar till. Jaha, där va den dagen då, tänkte jag. 


Men visst har jag hunnit med lite annat också, som att handla och tvätta kläder och sånt nödvändigt. Sen har jag också avnjutit några lonkero i gott sällskap och besökt grannbaarin där den glade Sam serverade Kopparberg's päron cider. Vi spelade två matcher biljard och superduon Silya och Heidi tog lätt hem segern i båda utan att fuska en enda gång.. hehe. 


Imorgon åker vi iväg på äventyr nånstans, destination okänd än så länge. Har kommit fram till att det är bäst att hålla sig aktiv så mycket man bara kan så längtar man inte hem alltför mycket och så går tiden snabbare. Sen så har vi ju förstås alltid väldigt kul också. Hade nog aldrig kunnat gissa att jag skulle umgås med ett gäng galna fransyskor och spanjorer före jag for, just nu känns det som att jag lärt mig mycket mer om fransk kultur än brittisk.. Men det är inte fy skam det heller!


Natinati! 


underbara Sam's Bar, "It was the best bar in the world, the best bar in the woorld"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar