fredag 11 februari 2011

Manchester






I onsdags var jag till Manchester med Silya efter jobbet. Hon ville så gäärna shoppa och jag ville gärna se Manchester. Det blev 4 timmar där, alldeles för kort för vilken stad som helst, och p.g.a Silyas shoppingbehov såg vi mest insidan av ett shoppingcenter.. Men det var ändå värt det. Resan tur-retur kostar ca 5€ och tar ungefär en timme så det blir nog att ta sig dit fler gånger. Förhoppningsvis hinner jag även se något av deras fotbollslag.. hehe


Ikväll ska vi än en gång gå ut och uppleva det makalösa 
nattlivet. Eller hur var det? Det är inte så häftigt som jag tyckte att det var i början, men det duger. Vi har planerat att åka till Liverpool över helgen nångång då vi alla 4 är lediga eftersom en av flickorna har en lägenhet där. Det ser jag fram emot! Ser även hemskt mycket fram emot söndag och måndag då jag får ha ledigt, ska bli otroligt skönt och jag hoppas hinna både med överdrivet mycket sömn och lite äventyrande nånstans. 




Silya 
utanför shoppingcentret fanns ett pariserhjul som vi inte hann med denna gång, tyvärr.


Audrey & Silya förra fredan på Ibiza
favvoklubben Revolution. Ser inte så glamoröst ut nu såhär på bild märker jag. Det är finare på riktigt jag lovaaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar