tisdag 1 februari 2011

random-rubrik

Idag fick jag sluta redan 11:30 då jag va klar med mina 5 rum tidigt, det uppskattas ju alltid. Nu ska jag släpa iväg min lata röv på en promenad med vilken jag har 3 mål som bör uppfyllas: 

  1. Hitta till bion (har varit dit men endast med buss)
  2. till simhallen/gymmet
  3. & bowlinghallen
Mycket viktigt med tanke på att jag blivit alltför lat på sistone (de senaste 10 åren ungefär..) Det vore ju perfekt att ha som mål att komma i toppform tills man kommer hem i sommar! Om det blir för tungt så har jag ju åtminstone tagit reda på var bion är så jag kan gå och se film och äta popcorn nångång i månaden. 


3 kommentarer:

  1. är de före vår tid med filmer eller efter?? (alltså på bion) okej, jag kan gissa svaret.. :) å du, jag önskar massor med bilder, ja e ju nyfiken på hur det ser ut!! ;) *kramar*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. oj jag ha int sett att du had kommentera systra mii :) Joo den e no ganska myki före tror jag i varje fall.. och så ere myki billigare att gå på bio jär :D

    SvaraRadera